Kosten & Betalingsbeleid

Door het gebruik van Swan Online kan het zijn dat de verkoper kosten moet betalen. Dit beleid legt uit welke kosten dat mogelijk kunnen zijn en hoe de verkoper deze kan betalen. Dit beleid is onderdeel van onze Algemene Voorwaarden. Door een shop te openen op Swan Online, ga je akkoord met onze Algemene Voorwaarden.

Soorten kosten:

De verkoper kan mogelijk de volgende kosten in rekening gebracht worden.
 

1. Kosten voor het plaatsen van een product (listing fees)

Momenteel brengt Swan Online geen kosten in rekening voor het plaatsen van een product. Mocht hier in de toekomst verandering in komen, wordt de koper hier 30 dagen vantevoren over geïnformeerd. Ook is er momenteel geen limiet voor het aantal producten in een shop en zijn hier geen prijzen aan verbonden.
 

2. Verkoop commissie

Bij elke verkoop via Swan Online wordt er 12,5% aan verkoop commissie in rekening gebracht over de prijs van het product. Dit percentage wordt niet berekent over de verzendingskosten.
 

3. Advertentie kosten

Het eerste termijn bepaalt Swan Online de content voor de advertenties en social media. Na 3 maanden sinds de start van Swan Online zullen de advertentiekosten en het advertentiebeleid nader worden bepaald.
 

4. Het betalen van je rekening

Swan Online stuurt aan het begin van elke maand een factuur. De Swan Online factuur bevat alle details van betaling en opbrengst (bijvoorbeeld de opbrengst via Swan Online). Jij ontvangt het bedrag op jouw rekening binnen 14 dagen na de datum van de factuur. 
 

5. Belasting

Als verkoper ben jij verantwoordelijk voor het betalen van belastingen die voort zijn gekomen uit het gebruik van Swan Online (bijv. Verkoop via Swan Online).