Verzendingsbeleid

Dit beleid is onderdeel van onze Algemene voorwaarden. Door het openen van een shop op Swan Online, ga je akkoord met dit beleid en onze Algemene voorwaarden.

Het verzenden van jouw producten

De verkoper is verantwoordelijk voor de verzending van hun verkochte producten. Bij het verkopen via Swan Online, ga je akkoord met:

  1. Het verstrekken van een juiste afzender adres.
  2. Het specificeren van je verzendingskosten en verwerkingstijd in je “listing”.
  3. Het zo snel mogelijk verzenden van je producten na verkoop. Producten mogen niet later dan 30 dagen na aanschaf door een koper verzonden worden tenzij dit is aangegeven in je verwerkingstijd of onderling besproken is met de koper (in schrift).
  4. Het houden aan de lokale en internationale regelgeving met betrekking tot het verzenden van jouw producten. Verder houd je je aan lokale en internationale douane regeling.
  5. Het verzenden naar het adres dat is aangegeven op de factuur van Swan Online of het adres dat onderling is besproken met de koper (in schrift).
  6. Het markeren van de bestelling als verstuurd als het verstuurd is. Je mag de bestelling alleen als verstuurd markeren als het ook echt daadwerkelijk verzonden is.
  7. Het vragen van een accurate en gepaste bedrag voor het verzenden van de bestelling.

Mocht het gebeuren dat een verzending van een bestelling niet gaat zoals gepland, e.g., het wordt niet bezorgd, dan moet je als verkoper bewijs van verzending aanleveren. Dit bewijs moet aan kunnen geven dat de bestelling verzonden is naar het adres aangegeven door de koper.